Mediabureau L’Agency uit Amsterdam breidt haar activiteiten uit met de introductie van New Faces, een nieuw label dat zich richt op het begeleiden van jonge, opkomende content creators. Met deze uitbreiding wil het bureau talent ondersteunen in zowel de creatieve als zakelijke ontwikkeling van hun carrière.
New Faces biedt strategische begeleiding, projectmanagement en ondersteuning bij samenwerkingen met merken en platforms. Het label richt zich op makers met een onderscheidende stijl en behoefte aan professionele ondersteuning in een snel veranderend medialandschap.
De eerste talenten die zich bij New Faces hebben aangesloten zijn Annemarijn van der Kolk, Mende Reith, Naomi Kreijkes, Lieske Brinkhuis, Loet van der Straten en Noah Tenzin.
De introductie van New Faces maakt deel uit van een bredere positionering onder de noemer L’Agency Leads, waarin het bureau haar integrale aanpak van creatie, strategie en content wil benadrukken. L’Agency heeft ruime ervaring in de lifestyle-, mode- en beautysector, en werkt met zowel merken als makers en producties.
Volgens Lena Sommerdijk, oprichter en CEO van L’Agency, is het belangrijk om talent al in een vroeg stadium te begeleiden: ‘We geloven in de kracht van vroeg scouten. Niet alleen om potentie te herkennen, maar om die ook duurzaam te ontwikkelen.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu