Overslaan en naar de inhoud gaan

Perfetti Van Melle met alle merken naar Barracuda voor activatie

Snoepgoedfabrikant brengt merkactivaties voor de Benelux onder bij één bureau.
Barracuda PerfettiVanMelle

Perfetti Van Melle heeft na een pitch gekozen voor strategisch merkactivatiebureau Barracuda. De snoepgoedfabrikant wilde alle merkactivaties voor de Benelux onderbrengen bij één bureau. Het gaat om merken als Mentos, Look-O-Look, Smint en Klene.

Olivier Lorent, eigenaar & commercieel directeur van Barracuda: 'Hierdoor kunnen we efficiënter werken en op strategisch niveau veel meer meedenken. De eerste activaties zijn al begonnen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in