
Zo'n vijftig bureaus hebben zich aangemeld voor de tweede editie van Agency at Night, dat volgende week vrijdag 16 mei in Rotterdam plaatsvindt. Zo'n vijftig creatieve en digitale bureaus openen hun deuren voor iedereen die nieuwsgierig is naar de Rotterdamse creatieve industrie. Agency at Night biedt zodoende een 'exclusief kijkje in de keuken van de creatieve top' van de Havenstad.
Jeroen Wolfs, organisator: 'We willen een platform bieden voor oriënterende klanten, relaties, studenten en andere nieuwsgierige geesten die willen zien wat er achter de gesloten van de Rotterdamse bureaus afspeelt.'
Zowel gevestigde namen als nieuwkomers openen hun deuren, waaronder Dept, Fabrique, ARA, Somention, iO en Zuiver Groep.
Uiteenlopende sessies
Wolfs: 'Elk bureau organiseert uiteenlopende sessies. Op de manier kun je het programma volledig afstemmen op jouw eigen interesses. Het wordt een dynamische avond waar je kunt leren, netwerken en de nieuwste trends ontdekt.'
Vorig jaar, tijdens de eerste editie van Agency at Night, deden er 46 bureaus mee en noteerde de organisatie zo'n 4.500 bezoekers. Wolfs: 'Fantastisch dat zoveel bureaus de deuren openen en hun werk willen delen met een breder publiek.'
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWAdnight
Het is geen verrassing dat zowel het concept als de naam Agency at Night sterke gelijkenissen vertoont met het Amsterdamse Adnight dat al sinds 2017 bestaat. Maar dat is een logische samenloop van omstandigheden, stelde Wolfs vorig jaar in Adformatie. 'Natuurlijk gebeurt er veel in Amsterdam op creatief gebied, het is immers de hoofdstad. Het is dan aan de omliggende steden, zoals Rotterdam, om te laten zien wat wij in huis hebben en dat hier óók mooie dingen gebeuren.'
Meer informatie bij agencyatnight.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee