Overslaan en naar de inhoud gaan

L’Or richt zich met stilistische campagne op een jong, stijlbewust publiek

Fitzroy en productiestudio Chuck Studios maken een ‘visuele symbiose tussen live-action en tabletop’, plus een op maat gemaakte soundtrack.
Beeld uit de L'Or-commercial

Om het merk opnieuw te verbeelden voor een jonger, stijlbewust publiek, creëerden Fitzroy en Chuck Studios naar eigen zeggen een 'visuele symbiose tussen live-action en tabletop’, vergezeld van een op maat gemaakte soundtrack, een remix van de L’Or-tune met ‘meeslepende ASMR-effecten’.

De campagne omvat een pakket aan content, waaronder een 30’ hero-film en afgeleide versies, een reeks lifestylebeelden, key-visuals en display-advertenties.

‘Deze campagne bouwt voort op de kenmerkende stijl die we voor L’Or in onze vorige campagne hebben neergezet’, zegt Olaf van Gerwen, global creative-director bij Chuck Studios. ‘We hebben de sensualiteit van de zomer vertaald naar een visuele ervaring waarin koffie deel uitmaakt van een bredere esthetische taal, waarbij licht, textuur en sfeer centraal staan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in