Het premium koffiemerk L’Or heeft de campagne ‘Dive into summer’ gelanceerd waarmee het zijn nieuwe Coconut Iced-koffie presenteert. De campagne positioneert L’Or als betaalbare luxe.
Om het merk opnieuw te verbeelden voor een jonger, stijlbewust publiek, creëerden Fitzroy en Chuck Studios naar eigen zeggen een 'visuele symbiose tussen live-action en tabletop’, vergezeld van een op maat gemaakte soundtrack, een remix van de L’Or-tune met ‘meeslepende ASMR-effecten’.
De campagne omvat een pakket aan content, waaronder een 30’ hero-film en afgeleide versies, een reeks lifestylebeelden, key-visuals en display-advertenties.
‘Deze campagne bouwt voort op de kenmerkende stijl die we voor L’Or in onze vorige campagne hebben neergezet’, zegt Olaf van Gerwen, global creative-director bij Chuck Studios. ‘We hebben de sensualiteit van de zomer vertaald naar een visuele ervaring waarin koffie deel uitmaakt van een bredere esthetische taal, waarbij licht, textuur en sfeer centraal staan.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu