De ondernemersvereniging Amon hoopt met deze actie te bereiken dat de politie zich intensiever met de opsporing van inbrekers, vernielzuchtige lieden en herrieschoppers gaat bemoeien. Gedreven door de diverse vormen van criminaliteit, waaraan de politie zich niets gelegen zou laten liggen, zijn de ondernemers tot de opmerkelijke aanpak overgegaan. Wekelijks worden alle incidenten verzameld, doorgelicht en uiteindelijk op de voorpagina van het plaatselijke huis-aan-huisblad gepubliceerd. Aan de advertenties zijn de middenstanders telkens een slordige 1000 euro kwijt. ‘Dat zal hopelijk leiden tot extra politiesurveillance’, zegt een winkelier.
Advertentie als wapen tegen dieven
De winkeliers en bedrijfsdirecties in het Utrechtse Amerongen brengen sinds kort met advertenties naar buiten welke criminele affaires zich…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu