Overslaan en naar de inhoud gaan

Tanya Leedekerken managing director van Boomerang

Tanya Leedekerken komt uit de muziekwereld en rapporteert binnen Publicis Groupe aan ceo Isabelle Dacz.
tanya leedekerken
Tanya Leedekerken is nieuwe managing director van Boomerang

Publicis Groupe heeft Tanya Leedekerken benoemd als managing director van Boomerang. In haar rol rapporteert zij aan Isabelle Dacz, ceo Publicis Groupe Netherlands en maakt zij deel uit van de executive committee.

Leedekerken heeft ruime ervaring in de media- en entertainmentwereld. Ze vervulde senior functies bij MTV en Amazon Music, waar ze internationale campagnes leidde en merken hielp om zich te verbinden met nieuwe generaties via digitale en sociale platformen. Dacz zegt: ‘Tanya combineert strategisch inzicht met creatieve flair en een diep begrip van cultuur en media.’

Boomerang richt zich op creatieve, sociale en digitale productie. Publicis Groupe nam het social bureau in 2021 over. In april 2024 droegen de oprichters van Boomerang het bureau over aan een nieuw managementteam dat direct aan Dacz rapporeerde, bestaande uit Annika Drion, Milo Duyff, Kim Trap, Rico de Lange en Leila Popovych. Popovych heeft inmiddels een nieuwe rol binnen Publicis Groupe, namelijk die van director of business transformation.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in