Natalia Forster, voormalig managing director van creative agency Gut Amsterdam, lanceert deze week Voice. Haar nieuwe bureau profileert zich als een ‘business therapy-lab’ en combineert strategie met emotioneel inzicht. Forster richt zich op bedrijven, merken en oprichters die hun authentieke stem willen hervinden en daarmee hun positie in de markt willen versterken.
Forster werkte eerder bij internationale bureaus als McCann, Ogilvy, StrawberryFrog, 180 Amsterdam en Wieden+Kennedy. Bij TBWA\Neboko gaf zij negen jaar leiding aan het Adidas-account. Volgens haar ligt de kern van Voice in de Voice Essence Map Method (Femm), een eigen framework dat deelnemers helpt unieke verhalen en waarden te ontdekken.
Forster: ‘In een wereld vol herhaling is jouw essentie de sterkste onderscheidende factor. Voice combineert strategische helderheid met emotioneel inzicht en helpt klanten groeien door te staan voor iets authentieks.’
Ook ondernemers en merken hebben inmiddels ervaring met de aanpak van Forster. Mali Okoi-Obul, oprichter van Our House: ‘Vanaf het begin daagde Natalia me uit om mijn onzekerheden onder ogen te zien en mijn visie voor het bedrijf te formuleren. Ze stelt moeilijke vragen, maar doet dat met empathie en humor.’
Erika Wykes-Sneyd, voormalig vice-president van adidas Originals, spreekt van een methode die persoonlijke waarden blootlegt: ‘Voice onthult iets dat zo persoonlijk en eerlijk is dat het wel verteld móet worden.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu