Overslaan en naar de inhoud gaan

Natalia Forster start consultancy Voice, gericht op ‘business therapy’

Voormalig managing director van Gut Amsterdam wil merken en ondernemers helpen hun essentie terug te vinden.
Natalia Forster
Natalia Forster

Natalia Forster, voormalig managing director van creative agency Gut Amsterdam, lanceert deze week Voice. Haar nieuwe bureau profileert zich als een ‘business therapy-lab’ en combineert strategie met emotioneel inzicht. Forster richt zich op bedrijven, merken en oprichters die hun authentieke stem willen hervinden en daarmee hun positie in de markt willen versterken.

Forster werkte eerder bij internationale bureaus als McCann, Ogilvy, StrawberryFrog, 180 Amsterdam en Wieden+Kennedy. Bij TBWA\Neboko gaf zij negen jaar leiding aan het Adidas-account. Volgens haar ligt de kern van Voice in de Voice Essence Map Method (Femm), een eigen framework dat deelnemers helpt unieke verhalen en waarden te ontdekken.

Forster: ‘In een wereld vol herhaling is jouw essentie de sterkste onderscheidende factor. Voice combineert strategische helderheid met emotioneel inzicht en helpt klanten groeien door te staan voor iets authentieks.’

Ook ondernemers en merken hebben inmiddels ervaring met de aanpak van Forster. Mali Okoi-Obul, oprichter van Our House: ‘Vanaf het begin daagde Natalia me uit om mijn onzekerheden onder ogen te zien en mijn visie voor het bedrijf te formuleren. Ze stelt moeilijke vragen, maar doet dat met empathie en humor.’

Erika Wykes-Sneyd, voormalig vice-president van adidas Originals, spreekt van een methode die persoonlijke waarden blootlegt: ‘Voice onthult iets dat zo persoonlijk en eerlijk is dat het wel verteld móet worden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in