Na de Europese aanbesteding van het ministerie voor een campagne rond de liberalisering bleef McCann-Erickson met vier bureaus over. Uiteindelijk trok het bureau de campagne naar zich toe. McCann schreef een geïntegreerd plan voor het ministerie waarin reclame, pr en voorlichting samenkomen. Gé Key, algemeen directeur van McCann-Erickson Advertising: ‘In deze tijd is het van belang om breder te denken dan alleen reclame. De verschillende communicatiedisciplines werken nauw samen en sinds kort vallen pr en voorlichting daar ook onder.’ De startdatum van de campagne staat nog niet definitief vast, omdat deze afhankelijk is van de te nemen beslissingen in de Tweede Kamer. Tijdens het eerste traject van de campagne wordt aandacht besteed aan onderzoek binnen de energiemarkt.
McCann doet campagne EZ
McCann-Erickson heeft de pitch van het ministerie van Economische Zaken omtrent de liberalisering van de Nederlandse energiemarkt gewonnen.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu