Per 1 augustus krijgt de ticketingorganisatie niet alleen een nieuwe naam, maar breidt ze ook haar assortiment uit. Rond de naamsverandering en de introductie van TopTicketLine start in augustus 2003 tijdens de Uitmarkt, het begin van het nieuwe culturele seizoen, een campagne. De naamsverandering is noodzakelijk omdat de organisatie ook internationaal gaat uitbreiden. Zo is er inmiddels al een TopTicketLine in Duitsland opgericht en zijn er plannen voor meerdere landen. TopTicketLine is uitgegroeid tot een van de grootste aanbieders op het gebied van kaartverkoop met een hoogwaardig multi-channel-sellsystem. De verkoop volgens het one stop shopping principle loopt zowel via de website (nu nog www.reserveerlijn.nl), het call center en fysieke outlets in Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Later dit jaar komt daar nog de online kiosk bij.
Reserveerlijn wordt TopTicketLine
De Reserveerlijn krijgt per 1 augustus 2003 een nieuwe naam: TopTicketLine. De organisatie die jaarlijks ruim twee miljoen toegangsbewijzen…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu