Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijde mediapitch Nokia voor deelaccount

Nokia houdt een wereldwijde mediapitch voor haar ‘next-generation’ diensten die het bedrijf in een nieuwe divisie wil onderbrengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Nokia Ventures unit is verantwoordelijk voor het herverdelen van de verschillende diensten. Nokia zou volgens Campaign praten met een aantal mediabureaus over het account dat gericht is op Europa, Hong Kong en Singapore. Het is onduidelijk of er ook een competitie komt voor het reclameaccount. Nokia's reclamebureau is Grey Worldwide. Nokia's mediabureau, MediaCom, doet de planning voor haar core business en blijft dat doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in