Overslaan en naar de inhoud gaan

Bouwman en Bikkers in Mercurs-jury

Theo Bouwman (bestuursvoorzitter PCM Uitgevers) en Carel Bikkers (bestuursvoorzitter Audax) hebben zitting in de jury (van 15) voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook dit jaar staat de jury van de Mercurs weer onder leiding van NUV-voorzitter Loek Hermans. ‘Vorig jaar hadden we een breed samengestelde jury. Dat werkte erg prettig’, zegt Hermans. ‘We gaan voort op de ingeslagen weg. Een jury van vijftien mensen die op een of andere manier betrokken zijn bij publiekstijdschriften, steken binnenkort de koppen bij elkaar om de kandidaten te beoordelen.’

Dit is de volledige samenstelling van de jury: Theo Bouwman (PCM Uitgevers), Bas Braad (ANWB), Hans Wilbrink (VARA Uitgeverij), Maarten van den Biggelaar (Quote Media), Carel Bikkers (Audax), Emile Blomme (Reed Business Information), Jessica Haagmans (Sanoma Uitgevers), Pieter de Jong (Weekbladpers Groep), Roeland Mackloet (Telegraaf Tijdschriften Groep), Harry Dekker (Unilever Nederland), Ton van Eijk (voorheen KBB en Hema), Lysbeth Bijlstra (TBWA/Neboko Campaign), Lobke Hidding (De Media Maatschap), Thomas Hendriks (Eyeworks) en Jolande de Jonge (OMD).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in