Overslaan en naar de inhoud gaan

BSUR wint pitch Europees hotel concept

BSUR Amsterdam gaat voor Marriot International en Inter Hospitality Holding, de vastgoeddivisie van Ikea, het nieuwe merk Moxy Hotels in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het eerst hotel opent begin volgend jaar in Milaan en de bedoeling is de komende tien jaar in heel Europa 150 hotels te openen door heel Europa. Moxy is voor Marriot de eerste stap in het drie sterren segment. Het nieuwe merk moet zich onderscheiden met een modern design en goede service tegen een betaalbare prijs.

BSUR gaat zich bezighouden met zowel merkstrategie als visuele identiteit. Het bureau werd gekozen na een selectieronde met vier bureaus uit Europa en de VS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in