Overslaan en naar de inhoud gaan

Discovery gaat kijkcijfers op minuutniveau rapporteren

Discovery Channel gaat vanaf 1 januari 2002 haar kijkcijfers op minuutniveau aan de markt rapporteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De voordelen van de minutenrapportage zijn volgens Sandra Tielenburg van Discovery onder meer dat de tv-planner zelf de campagnes kan evalueren (en dus niet meer afhankelijk is van evaluaties van Discovery Channel of handmatige verwerking). Tevens kan men het aantal grp’s nu afrekenen op blokniveau (de marktstandaard) en ontstaat de mogelijkheid om programmaprofielen te draaien zodat de inkoop nog preciezer kan.Vanaf 1 november aanstaande wordt gestart met schaduwdraaien. Per 1 januari 2002 zullen de eerste resultaten voor de markt zichtbaar zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in