Overslaan en naar de inhoud gaan

Edelman pan-europees bureau 2005

Internationaal PR-bureau Edelman is door de Holmes Group uitgeroepen tot ‘Pan-European Consultacy of the Year’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De award is toegekend vanwege de financiële gezondheid van het bedrijf, de toename in het regionaal bereik, het menselijk kapitaal, de bedrijfscultuur, het intellectueel leiderschap en het innovatieve klantprogramma dat het Edelman heeft opgesteld. In het afgelopen boekjaar zag Edelman Europe zijn opbrengst stijgen met 22% naar 44,8 miljoen euro. Die groei is onder meer te danken aan de aanwinst van diverse nieuwe klanten onder wie Agfa voor public affairs en corporate communications, Diageo voor Budweiser in Duitsland, Samsung voor de sponsoring van de Olympische winterspelen in Turijn en Nutricia voor de merken Milupa e Cow & Gate. Edelman telt in Europa 400 medewerkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in