Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw managementteam FHV BBDO

Rohan Young en Maarten van de Vijfeijken vormen de nieuwe creatieve directie van FHV BBDO. Mary Hoogerbrugge wordt directeur strategie (R…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Young (40) wordt executive creative director. De Australiër werkte de afgelopen jaren in zijn geboorteland voor Clemenger BBDO en Saatchi en M&C Saatchi in London en Praag. Deputy creative director wordt Maarten van de Vijfeijken (50). Hij is werkzaam bij FHV BBDO sinds 1985.
Mary Hoogerbrugge (35) wordt in de functie van director R & D eindverantwoordelijk voor strategie, onderzoek en het kenniscentrum. Ze werkt sinds 1997 bij FHV BBDO. Petra Herkströter (38) wordt director account en gaat in die hoedanigheid leiding geven aan de accountafdeling. Ze werkt eveneens sinds 1997 bij FHV BBDO.

Eind juni kondigde de bijna voltallige directie van FHV BBDO aan te vertrekken na een zeggenschapsconflict met BBDO. Het ging om ceo Jacques Kuyf, creative managing partner Sander Bakker en Roland van der Vorst, managing director research & development, die ook BBDO Nederland leidde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in