Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken schenkt 'het eerste rondje' voor ADE-openingsfeest

Heineken wil 'de sociale oorsprong' van zijn merk -samen een biertje drinken- verbinden aan de dancecultuur.
heineken
Het Eerste Rondje moet de officiële start van ADE markeren, aldus Heineken.

Heineken start het Amsterdam Dance Event (ADE) dit jaar met een eigen merkactivatie: Het Eerste Rondje. Samen met ADE en event-organisatie Audio Obscura organiseert het biermerk een gratis openingsfeest in de G-Star Raw Factory te Amsterdam op woensdag 22 oktober.

De activatie komt uit de koker van LePub Amsterdam, het vaste reclamebureau van Heineken in Nederland. Heineken is sinds vorig jaar main partner van ADE.

Van bar naar club

Met de activatie wil Heineken 'de sociale oorsprong' van zijn merk -samen een biertje drinken- verbinden aan de dancecultuur. De eerste gratis tickets worden morgen (donderdag) uitgegeven op drie Amsterdamse locaties: Chicago Social Club, Chin Chin Club en Van de Werf. Bezoekers die daar een Heineken bestellen, maken kans op toegang tot het event.

Verbinding

Volgens Lisa van der Heijden, marketingmanager bij Heineken, past het event in de wens om mensen samen te brengen rondom muziek. 'ADE is wereldwijd hét epicentrum van elektronische muziek. Met dit gratis toegankelijke openingsfeest willen we danceliefhebbers met elkaar verbinden.'

Ook Jorinde Boom, sponsoring-manager van ADE, benadrukt het gezamenlijke karakter: 'Toegankelijkheid is voor ons een kernwaarde. Met Het Eerste Rondje ontstaat een gratis evenement dat de energie van ADE goed weerspiegelt.'

Het Amsterdam Dance Event vindt dit jaar plaats van 22 t/m 26 oktober.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in