Heineken start het Amsterdam Dance Event (ADE) dit jaar met een eigen merkactivatie: Het Eerste Rondje. Samen met ADE en event-organisatie Audio Obscura organiseert het biermerk een gratis openingsfeest in de G-Star Raw Factory te Amsterdam op woensdag 22 oktober.
De activatie komt uit de koker van LePub Amsterdam, het vaste reclamebureau van Heineken in Nederland. Heineken is sinds vorig jaar main partner van ADE.
Van bar naar club
Met de activatie wil Heineken 'de sociale oorsprong' van zijn merk -samen een biertje drinken- verbinden aan de dancecultuur. De eerste gratis tickets worden morgen (donderdag) uitgegeven op drie Amsterdamse locaties: Chicago Social Club, Chin Chin Club en Van de Werf. Bezoekers die daar een Heineken bestellen, maken kans op toegang tot het event.
Verbinding
Volgens Lisa van der Heijden, marketingmanager bij Heineken, past het event in de wens om mensen samen te brengen rondom muziek. 'ADE is wereldwijd hét epicentrum van elektronische muziek. Met dit gratis toegankelijke openingsfeest willen we danceliefhebbers met elkaar verbinden.'
Ook Jorinde Boom, sponsoring-manager van ADE, benadrukt het gezamenlijke karakter: 'Toegankelijkheid is voor ons een kernwaarde. Met Het Eerste Rondje ontstaat een gratis evenement dat de energie van ADE goed weerspiegelt.'
Het Amsterdam Dance Event vindt dit jaar plaats van 22 t/m 26 oktober.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu