Blowup Media presenteert eerste 3D buitenreclame-ervaring in Nederland

‘Het is binnen het, digitale, buitenreclame-domein tijd voor slimmere en creatievere merkboodschappen.’

Blowup Media presenteert eerste 3D buitenreclame-ervaring in Nederland
Blowup Media

Blowup Media claimt de primeur te hebben in Nederland op het gebied van ‘immersive content’. In aanloop naar de vernieuwde Emmapassage in Tilburg zou voor het eerst een 3D digitale buitenreclame-ervaring te beleven zijn. Een 3D-haai zwemt rond in de binnenstad om het publiek te verrassen. 

Naked-eye 3D-animatietechniek

Het scherm, dat ook de naam Emma draagt, is volgens Blowup een 90° Led-scherm van 65m² waar consumenten onder door kunnen lopen. Rutger van de Wiel, creative director van IDS Animation Studio en verantwoordelijk voor de animatie, legt uit dat hij voor de visuele ervaring een naked-eye 3D-animatietechniek heeft gebruikt om de optische illusie te creëren.

Emma | Giant Immersive 3D Experience

'Immersive, anamorphic en 3D-content'

Blowup media geeft aan vaker met immersive, anamorphic en 3D-content te gaan werken. De creative hub ‘Blowup Lab’ is volgens het bedrijf het onderdeel van de organisatie dat merken en mediabureaus moet adviseren en inspireren hoe de, digitale, buitenreclame-campagnes maximale aandacht en betrokkenheid bij consumenten kunnen genereren.

'Slimmere en creatievere merkboodschappen'

Ernst Vos, chief commercial officer bij Blowup Media Group vindt dat het binnen het, digitale, buitenreclame-domein tijd is voor ‘slimmere en creatievere merkboodschappen. Met Emma kunnen merken nu de creatieve mogelijkheden, flexibiliteit en impact van ons krachtige medium optimaal benutten.’

Over de landsgrenzen worden 3D-schermen al vaker ingezet. De verwachting is dat het een trend wordt in buitenreclame.

3D Led-billboards en buitenreclame-trends 2021.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie