Fisher-Price: ‘Jouw kindertijd belt, nu kun je echt opnemen’

Het speelgoedmerk ontwikkelt een werkende versie van de iconische peutertelefoon met bluetooth, vier wielen en wiebelende ogen.

Fisher-Price: ‘Jouw kindertijd belt, nu kun je echt opnemen’
Fisher-Price

Fisher-Price brengt een werkende versie van de iconisch ontworpen peutertelefoon uit de jaren zestig op de markt. De speelgoedfabrikant spreekt zelf van een intuïtief design door de integratie van het genummerde traditionele draaiwiel. De lanceringsvideo, in Apple-stijl, maakt indruk op Twitter en Reddit.

Advertentie
advertisement

'Zonder apps'

Volgens de officiële beschrijving speelgoedmerk beschikt de zogenoemde Chatter-telefoon naast Bluetooth- over netwerk-connectiviteit, vier wielen, een draaiknop, wiebelende ogen, een luidsprekerknop, ‘geen emoji's’ en geen camera. Daar voegt Fisher-Price, onderdeel van Mattel, nog aan toe dat de telefoon slim genoeg is om zonder apps te komen.

Lanceringvideo Peutertelefoon voor volwassenen

Advertentie: Fisher-Price Chatter Telephone with Bluetooth

Intuïtieve draaidisplay

Technologie-adepten wachten normaliter met smart op de nieuwe telefoons van Samsung en Apple, toch lijkt Fisher-Price de techreuzen dit keer naar de kroon te steken met het nostalgische ontwerp en het genoemde intuïtieve ‘draaidisplay’.  

Twitteraars en Redditors, die de campagne-video betitelen als hilarisch, vinden dat de video niet onderdoet voor een Apple-campagne. 

Bestbuy

De mobiele peutertelefoon voor volwassenen is in pre-order voor 60 dollar op Bestbuy, vooralsnog alleen in de VS en Canada.

Lees ook: Google drijft spot met Apple én zichzelf in campagnevideo voor nieuwe telefoon

Plaats als eerste een reactie

Advertentie