MediaMarkt ook voor digitale business naar Mindshare

De keuze kwam tot stand na een uitgebreide bureau-oriëntatie.

Mindshare gaat de strategie, planning en inkoop doen. MediaMarkt was al klant bij Mindshare en heeft er nu voor gekozen om ook de digitale business onder te brengen. Mindshare gaat hier met Blue Mango uit Eindhoven vorm aan geven.

Ruud de Langen, CEO Mindshare: 'We zijn erg blij met de keuze van MediaMarkt. We worden nu in staat gesteld om als echte businesspartner samen met de collega’s in Eindhoven een volledig geïntegreerde aanpak van middelen te realiseren.'

Dennis Hooijmans, COO MediaMarkt: 'We zijn op zoek gegaan naar één partner om onze offline én online media nog beter op elkaar af te stemmen. Daarnaast willen we het bereik van onze eigen platformen nog nadrukkelijker inzetten.'

Naar verluidt ging de in november begonnen competitie tussen Carat, MediaXplain, The Online Company/RLVNT (dat het account in handen had) en Mindshare.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie