Overslaan en naar de inhoud gaan

Nu we weer moeten thuisblijven haakt Gamma in met campagne 'Klus het knus'

Campagne loopt tot het einde van het jaar. Ze bestaat uit drie thema’s: decoratie, isolatie en verlichting.

Wat wil je nu anders dan het comfort van een lekker knus huis?, vraagt Gamma zich af nu we door koude en verplicht thuiswerken weer gedwongen worden binnen te blijven. De bouwmarkt biedt een oplossing, die het in de nieuwe campagne 'Klus het knus' over het voetlicht brengt.

related partner content for mobile comes here

Nu is de gemiddelde Nederlander al behoorlijk doe-het-zelvend de eerste lockdown doorgekomen, in huis maar vooral in de tuin. Toch is er weer wat aan te pakken. Gamma richt zich op de verlichting in huis, traditioneel in deze periode goed voor topverkoop, daarnaast besteedt het 'als grootste verfwinkel van Nederland' aandacht aan meer kleur in de Nederlandse huiskamers.

'Daarnaast zien we dat een goede werkplek voor veel mensen nog een hele uitdaging is', zegt Laurens Miedema, marketing- en communicatiemanager van Gamma . 'Daar kunnen wij bij helpen. Denk aan het isoleren van de zolder, waar je een volwaardig thuiskantoor kunt maken.' Gamma gelooft dat mensen dat zelf kunnen doen,  ztelt Miedema: 'Wij willen onze klanten daartoe in staat stellen én aanmoedigen'.

 De campagne 'Klus het knus' loopt tot het einde van het jaar. Ze bestaat uit drie thema’s: decoratie, isolatie en verlichting. Bij decoratie gaat het over kleur, gordijnen en een nieuwe vloer: het in huis halen van sfeer.

Miedema: 'Bij isolatie laten we zien hoe je de warmte binnenhoudt. En in de donkere dagen van het jaar gaat het over sfeerverlichting, buitenverlichting en het meest knusse van alles, de kerstboom.'  

De actiecampagne is een geïntegreerde samenwerking tussen Wunderman Thompson (strategie, creatie), Hogarth (productie) en Towel (film). De crossmediale campagne bestaat uit TVC’s, online video, socials, display, radio, folders en out of home.

Campagne: Klus het knus 

Opdrachtgever: Gamma, Laurens Miedema 

Strategie en creatie: Wunderman Thompson

Productie: Hogarth

Film: Towel

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in