Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne van Greetz toont echte emotie van echte mensen

De attentservice wil met het bekende ‘Zeg het op jouw manier’-concept aantonen dat een klein gebaar nog steeds van grote betekenis kan…
Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen
Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen
© Bombilate
Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen
Nieuwe campagne van Greetz toont echte verhalen van echte mensen
© Bombilate

Attentservice Greetz presenteert nieuwe ‘Zeg het op jouw manier’-campagne. In de commercials zijn het volgens Greetz echte mensen die echte verhalen vertellen. De verassingsservice wil opnieuw duidelijk maken dat een klein gebaar, zoals het ontvangen van een persoonlijke kaart, nog steeds van grote betekenis kan zijn. De campagne is een vervolg op twee eerdere merkcampagnes van de verrassingsservice, ontwikkeld en geproduceerd door Bombilate Media. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in