Merkstrategie 'Veel mensen maken zichzelf wijs dat ze niet creatief zijn' Podcast Connect #011 met Ronald van Schaik, directeur Kaliber.
Partnerbijdrage De kracht van instore verleiding. Wees creatief als merk! Wanneer je erin slaagt shoppers op de juiste manier emotioneel te raken zullen zij meer tevreden en minder prijs kritisch zijn.
Campagnes Heineken komt net als vorig jaar met de Coolbag Speciaal voor de Hollandse zomer biedt Heineken weer een 'coole' tas.
Bureaus War Child kiest Being There als vast bureau De organisatie werkte sinds 2015 meer met freelance creatieven en bureaus en zoekt nu weer 'vastigheid'.
Premium Campagnes Campagnerapport: Oer-Hollandse Liga-commercial is bovengemiddeld duidelijk, opvallend en leuk Onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.
Merkstrategie 'Veel mensen maken zichzelf wijs dat ze niet creatief zijn' Podcast Connect #011 met Ronald van Schaik, directeur Kaliber.
Partnerbijdrage De kracht van instore verleiding. Wees creatief als merk! Wanneer je erin slaagt shoppers op de juiste manier emotioneel te raken zullen zij meer tevreden en minder prijs kritisch zijn.
Campagnes Heineken komt net als vorig jaar met de Coolbag Speciaal voor de Hollandse zomer biedt Heineken weer een 'coole' tas.
Bureaus War Child kiest Being There als vast bureau De organisatie werkte sinds 2015 meer met freelance creatieven en bureaus en zoekt nu weer 'vastigheid'.
Premium Campagnes Campagnerapport: Oer-Hollandse Liga-commercial is bovengemiddeld duidelijk, opvallend en leuk Onderzoeksbureau MeMo² meet wat Nederlandse kijkers vinden van commercials.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid