Merkstrategie Coca-Cola viert 90ste verjaardag in Nederland Coca-Cola-fans zijn op zaterdag 23 juni welkom in het Olympisch Stadion, waar het merk in 1928 werd gelanceerd.
Partnerbijdrage De kracht van instore verleiding. Wees creatief als merk! Wanneer je erin slaagt shoppers op de juiste manier emotioneel te raken zullen zij meer tevreden en minder prijs kritisch zijn.
Campagnes Deze billboards helpen je sneller door Berlijn te lopen Via deze bijzondere marketingactie van automerk Mini kunnen voetgangers even afsnijden.
Bureaus Chunk: ‘Bedrijven kiezen steeds vaker voor design of creatief team in eigen huis’ Het bureau start met Chunk Locals, dat zich specialiseert in het plaatsen van (tijdelijke) creatieve teams.
Premium Campagnes De Jeugd van Tegenwoordig viert de verjaardag van de glasbak De videoclip is inmiddels meer dan 200.000 keer bekeken op YouTube
Merkstrategie Coca-Cola viert 90ste verjaardag in Nederland Coca-Cola-fans zijn op zaterdag 23 juni welkom in het Olympisch Stadion, waar het merk in 1928 werd gelanceerd.
Partnerbijdrage De kracht van instore verleiding. Wees creatief als merk! Wanneer je erin slaagt shoppers op de juiste manier emotioneel te raken zullen zij meer tevreden en minder prijs kritisch zijn.
Campagnes Deze billboards helpen je sneller door Berlijn te lopen Via deze bijzondere marketingactie van automerk Mini kunnen voetgangers even afsnijden.
Bureaus Chunk: ‘Bedrijven kiezen steeds vaker voor design of creatief team in eigen huis’ Het bureau start met Chunk Locals, dat zich specialiseert in het plaatsen van (tijdelijke) creatieve teams.
Premium Campagnes De Jeugd van Tegenwoordig viert de verjaardag van de glasbak De videoclip is inmiddels meer dan 200.000 keer bekeken op YouTube
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid