Overslaan en naar de inhoud gaan

DVJ Insights benoemt Cathelijn te Koppele tot clientconsultant in Nederland

Ze is afkomstig van Validators. In 2023 won zij de Young Talent Award van het Data & Insights Network (DIN)
Cathelijn te Koppele
Cathelijn te Koppele
© LinkedIn-profiel Te Koppele

Onderzoeksbureau DVJ Insights heeft Cathelijn te Koppele aangesteld als clientconsultant voor het Nederlandse team. Te Koppele werkte de afgelopen zeven jaar bij onderzoeksbureau Validators en heeft een achtergrond in neurowetenschappen.

Bij Validators combineerde zij onderzoekswerk met klantgerichte verantwoordelijkheden, waarbij zij inzichten vertaalde naar strategische aanbevelingen voor merken. In 2023 werd zij onderscheiden met de Young Talent Award van het Data & Insights Network (DIN) voor haar vernieuwende en klantgerichte aanpak.

Volgens DVJ Insights brengt Te Koppele niet alleen ervaring mee op het gebied van onderzoek, maar ook een commerciële invalshoek die aansluit bij de ambities van het bureau om internationaal verder te groeien.

Nieuwsgierig

Cathelijn te Koppele: ‘Als nieuwsgierige generalist met oog voor detail vind ik het belangrijk inzichten om te zetten in concrete handvatten die verschil maken. Deze rol biedt mij de mogelijkheid verder te ontwikkelen in consultancy en tegelijkertijd te werken binnen DVJ’s internationale netwerk.’

Léonie Koning, global commercial director bij DVJ Insights, benadrukt dat de komst van Te Koppele de Nederlandse tak verder versterkt: ‘Haar combinatie van onderzoekservaring, nieuwsgierigheid en persoonlijke gedrevenheid zal een waardevolle bijdrage leveren aan onze klanten in Nederland en wereldwijd.’

Met de benoeming van Te Koppele zet DVJ Insights in op uitbreiding van de Nederlandse activiteiten, waarbij lokale expertise wordt gekoppeld aan internationale kennis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in