Overslaan en naar de inhoud gaan

Brouwerij 't IJ schakelt 51North in als digitaal bureau

Aan de keuze ging een korte bureau-oriëntatiefase vooraf.
Brouwerij 't IJ 51north
© Aangeleverd

Bierbrouwerij 't IJ heeft een nieuw digitaal bureau gevonden in 51North. Het bureau uit Sittard wint het account na een korte bureau-oriëntatiefase. Brouwerij 't IJ wil een nieuw, alles-in-een-platform. 51North gaat aan de slag met zowel het ontwerp als de ontwikkeling van dit platform. 

Met het nieuwe platform wil Brouwerij 't IJ onder meer informatie geven over zijn bieren, het bezoeken van proeflokalen, het boeken van rondleidingen bij die proeflokalen en zijn webwinkel. Het doel is om bestaande liefhebbers nog enthousiaster te maken en nieuwe fans aan te trekken, en zo de merkloyaliteit te vergroten.

Brouwerij 't IJ en 51north werken inmiddels samen. De lancering van het online platform staat gepland voor het vierde kwartaal. De partijen beloven dat die lancering 'het startpunt vormt om fans en liefhebbers continu te betrekken met nieuws, evenementen en alles wat het merk te bieden heeft'.

Opknapbeurt

Justin Boot, brand manager van Brouwerij 't IJ, zegt: '51North is naast een club fijne mensen met een gestructureerd werkproces, een bureau dat creatief weet te verrassen zonder het gebruiksdoel uit het oog te verliezen." Ze staan open voor onze goede en minder goede ideeën wat ervoor zorgt dat er echt iets komt te staan waar iedereen trots op kan zijn. Onze huidige website is zo’n 15 jaar oud dus kan wel een 'opknapbeurtje' gebruiken. Ik kijk er naar uit straks bij de tijd én toekomstbestendig te zijn!'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in