Bierbrouwerij 't IJ heeft een nieuw digitaal bureau gevonden in 51North. Het bureau uit Sittard wint het account na een korte bureau-oriëntatiefase. Brouwerij 't IJ wil een nieuw, alles-in-een-platform. 51North gaat aan de slag met zowel het ontwerp als de ontwikkeling van dit platform.
Met het nieuwe platform wil Brouwerij 't IJ onder meer informatie geven over zijn bieren, het bezoeken van proeflokalen, het boeken van rondleidingen bij die proeflokalen en zijn webwinkel. Het doel is om bestaande liefhebbers nog enthousiaster te maken en nieuwe fans aan te trekken, en zo de merkloyaliteit te vergroten.
Brouwerij 't IJ en 51north werken inmiddels samen. De lancering van het online platform staat gepland voor het vierde kwartaal. De partijen beloven dat die lancering 'het startpunt vormt om fans en liefhebbers continu te betrekken met nieuws, evenementen en alles wat het merk te bieden heeft'.
Opknapbeurt
Justin Boot, brand manager van Brouwerij 't IJ, zegt: '51North is naast een club fijne mensen met een gestructureerd werkproces, een bureau dat creatief weet te verrassen zonder het gebruiksdoel uit het oog te verliezen." Ze staan open voor onze goede en minder goede ideeën wat ervoor zorgt dat er echt iets komt te staan waar iedereen trots op kan zijn. Onze huidige website is zo’n 15 jaar oud dus kan wel een 'opknapbeurtje' gebruiken. Ik kijk er naar uit straks bij de tijd én toekomstbestendig te zijn!'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu