Overslaan en naar de inhoud gaan

Pim stelt Irma Bollen en Yvonne Tindemans aan als nieuwe bestuursleden

Platform Innovatie Marketing wil hiermee de aandacht voor strategische digital marketing, data en organisatievernieuwing maximaliseren.
Yvonne Tindemans en Irma Bollen
Yvonne Tindemans en Irma Bollen
Yvonne Tindemans en Irma Bollen
Yvonne Tindemans en Irma Bollen

Platform Innovatie Marketing (Pim), stelt Irma Bollen (rechts op de foto) en Yvonne Tindemans als nieuwe bestuursleden. De marketing innovatie community spreekt met de komst van Bollen en Tindemans over een ‘maximalisatie van de aandacht voor strategische digital marketing, data en organisatievernieuwing’. Deze aspecten worden volgens Pim voor marketeers steeds belangrijker om beter hun positie te kunnen pakken in organisatievernieuwing.’

related partner content for mobile comes here

Strategisch en digitaal

Yvonne Tindemans is volgens Pim een ervaren, internationale marketing director ‘met een echt marketinghart’. Ze deed ervaring op bij SDU Uitgevers, Nielsen en TCC global. Tindemans is ook examinator bij het Nima.

Pre-seed startup

Bollen deed ervaring op in verschillende sectoren en werkte onder meer bij Bol.com, Ahold Delhaize, McDonald's en Ziggo. Ze werkt momenteel aan haar proefschrift over purpose-gedreven organisaties als afronding van haar MBA-opleiding. Dit onderzoek richt zich op hun maatschappelijke doelen en waarden in plaats van alleen op winstmaximalisatie. Bovendien is Bollen co-founder van U-GO Global, een startup in de reisbranche.

Nieuwe event-manager

Daarnaast stelt Pim Rowdy van den Nieuwenhuizen aan als marketing & event-manager. Hij volgt Cheryl Riepma op, die na 3,5 jaar een nieuwe uitdaging aangaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in