Overslaan en naar de inhoud gaan

Kirstin Simons, directeur communicatie AkzoNobel, vertrekt naar Essent

Kirstin Simons (36) begint op 1 september als directeur corporate affairs van Essent. De afgelopen vier jaar werkte zij bij AkzoNobel.…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Kirstin Simons (36) begint op 1 september als directeur corporate affairs van Essent. De afgelopen vier jaar werkte zij bij AkzoNobel. Eerst als Global Director of Communications voor het onderdeel Performance Coatings, meest recent als directeur communicatie Nederland en Europa op groepsniveau.

related partner content for mobile comes here

Daarvoor werkte Simons onder andere als media relations manager bij het Luxemburgse satellietbedrijf SES ASTRA en als journalist en pr-manager voor een politieke talkshow van de ARD in Berlijn.

Duurzaam en digitaal

Bij Essent gaat Simons bouwen aan de positionering van de organisatie als het leidende duurzame en digitale energiebedrijf van de toekomst. Ook het versterken van de reputatie van de merken Essent, energiedirect.nl, Powerhouse en Essent.be wordt een van haar speerpunten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in