
Acxiom ontwikkelde voor Philips een wereldwijde marketingdatabase. Daarmee moet Philips in staat worden geacht om gerichter met consumenten te communiceren.
Philips rolt op dit moment een internationale CRM-strategie uit, gericht op consumenten in alle regio's waarin de onderneming vertegenwoordigd is.
Vacatures
Enterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterSenior PR & Account lead
HAGENSAls onderdeel van deze strategie is nu dus een marketingomgeving ontwikkeld met daarin de gegevens van miljoenen potentiële en bestaande Philips-consumenten.
Door data-analyse hoopt Philips zijn kennis over deze consumenten verder op te bouwen en zo de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste consument te krijgen, aldus Philips in een persbericht.
'De marketingdatabase stelt ons nu in staat om veel gerichter met consumenten te communiceren en het resultaat hiervan snel en gericht te evalueren', zo zegt Patrick Degenhardt, global CRM manager Philips.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee