Het visitekaartje als nieuwe vorm van viral marketing. Jongeren identificeren zich graag met hun favoriete merk, dus vinden ze het vast wel ‘cool’ om visitekaartjes uit te delen met het logo van zo’n merk, bedachten Icemedia en O’Neill. In 32 Europese landen kunnen jongeren via internet gratis gepersonaliseerde ‘business cards’ bestellen met de visual van een sponsor naar keuze. Op die kaartjes staat dan meteen het webadres waar de ontvanger óók van die ‘coole’ kaartjes kan bestellen. Op dit moment deelnemende merken zijn O’Neill, Eastpak, Protest, BjörnBorg, de Bijenkorf, Siemens, Limp Bizkit en Ben.
Adverteren op visitekaartjes
Je kunt hippe events of popconcerten sponsoren om je van de aandacht van 15-26-jarigen te verzekeren, of zorgen dat je met een…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu