Overslaan en naar de inhoud gaan

Burson-Marsteller wil meer ethiek

Naar aanleiding van schandalen als die bij Enron en WorldCom in de VS, lanceert Burson-Marsteller een nieuwe toepassing voor meer ethisch…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om een wereldwijde toepassing onder de noemer ‘Ethical and social responsibilitypractice’. Het moet klanten helpen te onderzoeken hoe het publiek naar hen kijkt, hoe ze het doen in vergelijking met concurrenten en hoe ze hun interne communicatie moeten vormgeven. Reden voor de introductie is dat de maatschappij eist dat bedrijven op een meer ethische en sociale manier gaan opereren.

BM is onderdeel van de WPP Group dat onlangs zelf in de belangstelling stond vanwege haar boekhoudkundige methoden. Die werden op z’n minst controversieel bevonden. WPP verving daarop haar accountantskantoor Andersen door Deloitte & Touche.

Bron: PRWeek US

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in