Bij de lancering verklaarde Dixons, dat een optimaal werkende multi channel-strategie ook de offline-verkoop moet stimuleren. Meer online-verkoop is dus niet de enige doelstelling. Toch moet in 2002 al ongeveer 5% van de jaaromzet uit dixons.nl komen. Albert Balvers (41), directeur van de Dixons-groep, vat deze maand in Connect het voordeel voor de klant van de multi channel-strategie in één zin samen: 'Ben je niet tevreden over wat je bij ons online hebt gekocht, dan kun je dat product door 129 etalageruiten gooien. Met het publiek cynisme over internetaankopen in het achterhoofd, is dat voor onze klant een heel veilig gevoel.'
Dixons: eerste multichannel-formule van Vendex-KBB
Sinds op 12 juni het startsein werd gegeven voor de nieuwe site van Dixons, is de elektronicaketen van Vendex KBB één van de eerste echte…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu