Grote merkbekendheid voor ‘troep-webshops’ Temu en Shein, maar aanbevelen ho maar
Meer dan de helft kent Temu en Shein en een vijfde tot een vierde heeft er wel eens besteld. Maar de Net Promoter Score is fors onder nul.
In een mum van tijd hebben Chinese webshops Shein (kleding), en Temu (zo’n beetje alles), naamsbekendheid en share of wallet opgebouwd door zeer lage prijzen te voeren en ook nog eens veel cadeautjes weg te geven. In Nederland zegt 52 procent Shein te kennen (al is het maar van naam), en bij Temu is dat zelfs 62 procent. Van alle Nederlanders heeft 20 procent wel eens iets besteld bij Shein, 26 procent bestelde weleens iets bij Temu. Dat blijkt uit consumentenonderzoek (N=501) dat in samenwerking met Adformatie werd uitgevoerd door MSI-ACI.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidGoed stuk. En laten we vooral AliExpress niet vergeten...https://www.linkedin.com/posts/arjanribbe_wadnwol-aliexpress-huntbpa-activity-7171048694178271234-wPmG?utm_source=share&utm_medium=member_desktop