Daarnaast bestaat er voor frequente reizigers van KLM de mogelijkheid om hun punten te doneren die War Child kan omzetten in tickets. In de afgelopen tien jaar alleen al zijn anderhalf miljoen kinderen gedood door oorlogsgeweld. Vier miljoen kinderen zijn voor het leven invalide geworden. Nog eens tien miljoen kinderen hebben verschrikkelijke dingen meegemaakt of gezien. Het werk van War Child Nederland richt zich op deze groep kinderen. War Child biedt ze ondersteuning bij de verwerking van hun vreselijke ervaringen. KLM AirCares hoopt met haar actie een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van het werk van War Child. Vorig jaar was KLM AirCares genomineerd voor een Sponsor Ring in de categorie maatschappelijke sponsoring. (Bron: Sponsoronline)
KLM zet zich in voor War Child
KLM AirCares, het charitatief programma van KLM, ondersteunt in de maanden april, mei en juni het werk van War Child. Via de video aan…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu