Overslaan en naar de inhoud gaan

MSN-hype bedreigt mobiele telefoon

Mobile: MSN, het gratis chatprogramma van Microsoft, is onder jongeren zo populair dat het de mobiele telefoon verdringt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

: MSN, het gratis chatprogramma van Microsoft, is onder jongeren zo populair dat het de mobiele telefoon verdringt.

Dat blijkt onder andere uit "Jongeren 2005", de achtste editie van het jongerenonderzoek Qrius. Voornamelijk hoogopgeleide jongeren brengen uren door op het internet en hebben MSN constant aanstaan. Van de jongeren geeft 97 procent aan thuis te beschikken over een PC met internetaansluiting.

De meisjes hebben een flinke inhaalslag gemaakt. In de leeftijd van 15 tot 19 jaar maakt 92 procent gebruik van MSN. Een van de voordelen van MSN is dat het buiten het toezicht van ouders gebeurt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in