Overslaan en naar de inhoud gaan

Dept Talks Live: Death of the cookie op 10 juni

De cookie verdwijnt. Hoe ziet de post-cookie wereld eruit en welke tools en tactieken kun je gebruiken? Join de livestream met onze experts!
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Dept Talks Live, death of the cookie design
Dept Talks Live: Death of the cookie

GDPR, ITP en andere ontwikkelingen, zoals de nieuwste iOS update, beperken de hoeveelheid data waar jij als marketeer toegang tot hebt. Oftewel: de cookie gaat dood… Hoe kunnen we omgaan met deze nieuwe realiteit? In deze Dept Talks Live verkennen we de cookieloze toekomst en laten we je zien hoe je er succesvol doorheen kunt navigeren. Een relevant topic in iedere industrie, dus zorg dat je deze niet mist. 

De third-party cookie is zo goed als verdwenen. Om alsnog alles uit je beschikbare data te kunnen halen en de klant op nieuwe manieren persoonlijk te bereiken, zijn er verschillende tools en tactieken die je op de korte termijn kunt toepassen. Maar voor de lange termijn is het van belang dat je je digitale marketingstrategie aanpast. We worden meer en meer afhankelijk van zelfidentificatie. In deze talk behandelen we dit en meer, zoals tips voor het identificeren van gebruikers op je site/app/platform om registraties en logins te stimuleren, behandelen onze data experts tijdens Dept Talks Live: death of the cookie.

Drie key takeaways:

  • Huidige status van de post-cookie wereld
  • Tips, tools en tactieken voor de korte en lange termijn 
  • Het groeiende belang van loyalty en identificatie

Meld je hier aan voor de livestream.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in