Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurocampagne Brantano: TBWA Brussel

Na een competitie heeft de Belgische Groep Brantano, gespecialiseerd in de distributie van schoenen, sportschoenen en nevenartikelen, zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het account zat de afgelopen vijf jaar bij Saatchi & Saatchi. De schoenenretailer wil er zeker van zijn dat zijn merk en huisstijl in alle acht landen waarin het winkels heeft, consistent wordt ontwikkeld. Bij de competitie stond bewezen creativiteit en een goed georganiseerd internationaal netwerk voorop.

TBWA adviseert Groep Brantano, dat 292 winkels bestiert en vanaf medio 1997 op de Belgische beurs is genoteerd, zowel met betrekking tot above- als below the line-activiteiten

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in