Partnerbijdrage Hoe een lokaal verhaal met nationale impact zorgt voor een verdubbeling in merkvoorkeur
Premium Data & Insights Einde aan strategische samenwerking Publicis en Dentsu Publicis Groupe heeft de samenwerking met de Japanse reclameholding Dentsu beëindigd.
Premium Interne communicatie KLM lanceert meet&seat: inchecken via social media KLM introduceerde vandaag meet&seat, dat is inchecken via Facebook en Linkedin. Zodat je kunt zien wie er nog meer in het vliegtuig zit en…
Premium Influencer marketing 'Veel gebruikers sociale media volgen merken' Een op de drie Nederlandse Facebook-leden en Twitteraars is via deze sociale netwerken gelinked met merken.
Data & Insights Een nieuwe benadering voor budgetallocatie Marketeers hebben een grote diversiteit aan kanalen tot hun beschikking om de online doelgroep te bereiken en te activeren. Van social…
Influencer marketing Friso Bouwgroep zet Augmented Reality voor hun bouwprojecten in Bekijk de video!
Premium Data & Insights Einde aan strategische samenwerking Publicis en Dentsu Publicis Groupe heeft de samenwerking met de Japanse reclameholding Dentsu beëindigd.
Premium Interne communicatie KLM lanceert meet&seat: inchecken via social media KLM introduceerde vandaag meet&seat, dat is inchecken via Facebook en Linkedin. Zodat je kunt zien wie er nog meer in het vliegtuig zit en…
Premium Influencer marketing 'Veel gebruikers sociale media volgen merken' Een op de drie Nederlandse Facebook-leden en Twitteraars is via deze sociale netwerken gelinked met merken.
Data & Insights Een nieuwe benadering voor budgetallocatie Marketeers hebben een grote diversiteit aan kanalen tot hun beschikking om de online doelgroep te bereiken en te activeren. Van social…
Influencer marketing Friso Bouwgroep zet Augmented Reality voor hun bouwprojecten in Bekijk de video!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu