Martijn van Daalen (ID&T): ‘Maar weinig merken kunnen generaties Y en Z echt raken’
CCO ID&T Groep over geo-typen, purpose marketing, creativiteit en merkbeleving. En over de gevolgen van de lockdowns voor zijn industrie.
![Defqon1](https://static.adformatie.nl/cropped/f76f4860-5a80-5c2d-b623-066817ddd946/article/23/9e/239edec8-8796-4bfe-a903-bb0028e6af51/opening_image/opening_image_pro_hero/Defqon1.jpg)
ID&T event Defqon1
© ID&T
![Defqon1](https://static.adformatie.nl/cropped/f76f4860-5a80-5c2d-b623-066817ddd946/article/23/9e/239edec8-8796-4bfe-a903-bb0028e6af51/opening_image/opening_image_pro_hero/Defqon1.jpg)
ID&T event Defqon1
© ID&T
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid