Onder andere Peer Mascini, bekend van de Melkunie-reclame, maakt zijn opwachting in de bondsreclame. De vakbond wilde woensdag nog niet precies kwijt waarom het de spotjes gaat uitzenden, maar een voorlichtster wilde niet ontkennen dat het imago van de vakbond een opkikker kan gebruiken. 'Mensen associëren de vakbond nog vaak met andere dingen dan waar we zelf ons graag mee associëren', aldus de voorlichtster. Vorig jaar al maakte de FNV zich al zorgen over de vergrijzing van het ledenbestand, veroorzaakt door een slecht imago van de bond onder jongeren. 'Een vakbond is voor mensen die altijd klagen', aldus jongeren in een onderzoek. (Bron: Zibb/ANP)
Bondgenoten start imagocampagne
FNV Bondgenoten gaat op televisie reclame maken voor zichzelf. Vanaf maandag 8 april zijn zowel op de publieke als de commerciële zenders…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu