Overslaan en naar de inhoud gaan

HelloFresh start met kant-en-klaarmaaltijden in Nederland en Vlaanderen

De maaltijddienst Factor maakt de oversteek van de Verenigde Staten naar Europa. Nederland en Vlaanderen hebben de primeur.
HelloFresh Factor
© Afbeelding: HelloFresh
HelloFresh Factor
© Afbeelding: HelloFresh

HelloFresh, bekend van het thuisbezorgen van maaltijdboxen, levert nu ook kant-en-klaarmaaltijden af in Nederland en Vlaanderen. Een service onder de vlag van Factor, het bedrijf dat HelloFresh in 2020 overnam en dat succesvol is in de Verenigde Staten. Daar heeft Factor na tien jaar werk nu zo'n zestig procent van de markt van kant-en-klaarmaaltijden in handen. 

related partner content for mobile comes here

Marktleider worden

Nu maakt Factor de oversteek van de Verenigde Staten en Canada naar Europa. Nederland en Vlaanderen zijn de eerste landen waar HelloFresh de kant-en-klaarmaaltijdendienst lanceert. Andere Europese landen moet volgen, want HelloFresh spreekt de ambitie uit om marktleider te worden in dit segment. 

Die ambitie betekent een nieuwe concurrent voor supermarkten en gespecialiseerde diensten die kant-en-klaarmaaltijden aanbieden. HelloFresh zegt dat zijn maaltijden dankzij een speciale verpakking vers blijven tot een week na levering. 

Abonnement

Klanten kunnen Factor-maaltijden bestellen door een abonnement te nemen op de dienst. Dat abonnement is op elk moment te pauzeren, wijzigen of annuleren, meldt HelloFresh. De maaltijden worden op een door de klant gekozen tijdstip thuisbezorgd. De formule doet hiermee sterk denken aan het maaltijdboxabonnement van HelloFresh. 

Factor stelt de klant wekelijks twaalf maaltijden voor, zowel voor het diner als de lunch. Een kwart van die opties is vegetarisch of veganistisch, aldus HelloFresh. De klant kan ook een menuvoorkeur aangeven (keto, vegetarisch, flexitarisch of pescotarisch). 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in