Overslaan en naar de inhoud gaan

Koester de grote gedeelde verhalen

Digitalisering maakt het mogelijk om als merk steeds meer kleine verhaaltjes te vertellen. Maar vergeet het grote verhaal niet.
Miniatuurvoorbeeld
Koningsdag Breda
© ANP Kippa/Levin de Boer
Miniatuurvoorbeeld
Koningsdag Breda
© ANP Kippa/Levin de Boer

Onlangs mocht ik op een congres spreken van een groot mediaconglomeraat. Alles was tot in de puntjes geregeld. Volle zaal, goed geluid, lekker eten, fijne koffie. Het publiek bestond uit marketeers, communicatie- en media­mensen. Het onderwerp: de balans tussen technologie en creativiteit. Ik hield een vurig pleidooi voor de ­verhalende kant van marketing als gezond tegenwicht voor het ­opkomend datadeterminisme.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in