Overslaan en naar de inhoud gaan

Puma sluit pan-Europese deal met MTV

De Duitse fabrikant van sportkleding Puma heeft een deal gesloten met muziekzender MTV Europe om een nieuwe voetbalcollectie in Europa te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De overeenkomst behelst een geïntegreerde tv- en onlinecampagne in de vorm van een wedstrijd om de nieuwe Cellerator Shudoh producten te promoten.
Kern van de campagne is de Puma Shudoh mini-site op alle negen MTV Europe Web sites. Bezoekers kunnen een reis naar Japan winnen waar ze mogen winkelen in een Pumawinkel in Tokio en op een ‘MTV night out’ worden getracteerd. Verder kunnen deelnemers screen savers, videos en artikelen downloaden van .
Om bezoekers naar de site te lokken wordt een tv-campagne ingezet, ontworpen door MTV. De tv-spot bevat materiaal uit een Puma trainingsvideo tegen het decor van een Japanse sushibar. De Nederlandse voetballer Jimmy Floyd Hasselbaink, speelt naast de Franse voetballers Nicolas Anelka and Robert Pires, Jose Luis Chilavert uit Paraguay en de Amerikaanse filmster Vinnie Jones een rol in het filmpje.
Zenith Media, onderdeel van de Publicis Groupe en Cordiant Communication Group, is verantwoordelijk voor de media-inkoop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in