Overslaan en naar de inhoud gaan

PostNL geeft kijkje in werkdag bezorger en dat wordt goed ontvangen

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
postnl

Hoewel bewoners pakketbezorgers hooguit dertig seconden per dag zien, duren hun shifts natuurlijk nét wat langer. Voor wie graag wil weten wat er de rest van de tijd gebeurt, geeft PostNL een kijkje in de werkdag van Jan-Willem. In een reeks video's vertelt de bezorger wat hij leuk vindt aan zijn werk, wat zijn favoriete klopje is en hoe zijn buurt hem omschrijft.

Bezorger Jan-Willem komt even buurten op de Instagram-pagina van PostNL.

Buurtbewoners zijn blij dat ze Jan-Willem nu niet alleen op de weg, maar ook op hun beeldscherm zien.

pakket

Na slechts één ontmoeting komt deze bezorger al als beste uit de bus.

vrolijk

Er zijn een paar dingen die Jan-Willems werkdag compleet maken...

De vrolijkheid van de bezorger werkt aanstekelijk.

werken

De buurt lijkt Jan-Willem inmiddels goed te kennen.

Eén ding is zeker: Jan-Willem bezorgt mensen zowel online als offline een goede dag.

pakket
reactie postnl

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in