Hoewel bewoners pakketbezorgers hooguit dertig seconden per dag zien, duren hun shifts natuurlijk nét wat langer. Voor wie graag wil weten wat er de rest van de tijd gebeurt, geeft PostNL een kijkje in de werkdag van Jan-Willem. In een reeks video's vertelt de bezorger wat hij leuk vindt aan zijn werk, wat zijn favoriete klopje is en hoe zijn buurt hem omschrijft.
Bezorger Jan-Willem komt even buurten op de Instagram-pagina van PostNL.
Buurtbewoners zijn blij dat ze Jan-Willem nu niet alleen op de weg, maar ook op hun beeldscherm zien.
Na slechts één ontmoeting komt deze bezorger al als beste uit de bus.
Er zijn een paar dingen die Jan-Willems werkdag compleet maken...
De vrolijkheid van de bezorger werkt aanstekelijk.
De buurt lijkt Jan-Willem inmiddels goed te kennen.
Eén ding is zeker: Jan-Willem bezorgt mensen zowel online als offline een goede dag.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu