Waar Nederlanders op tv kijken naar B&B Vol Liefde, scrollen ze op social media door B&B Vol Inhakers. Nederlandse merken gaan al weken aan de haal met de snelle rondleiding van Illya, de gitzwarte kaascroissants van Jean-Paul, de 'subtiele' middelvinger van Rayisa en de 'authentieke' pasta carbonara van Bart. Om te voorkomen dat je door het onkruid de B&B niet meer ziet, staan hieronder een aantal inhakers op een rijtje.
Hema haakt nog sneller in op B&B Vol Liefde dan Illya een rondleiding geeft.
Jumbo is on fire en bakt wat kaascroissants volgens het authentieke recept van Jean-Paul.
B&B Vol Klussen versus B&B Vo- HAHAHA.
Lidl bereikt niet het dieptepunt, maar het hoogtepunt met deze inhaker op B&B Vol Liefde.
Albert Heijn wil Rayisa een handje helpen voor de volgende keer dat ze afscheid van iemand neemt.
Ook Ikea ziet die actie niet door de vingers.
Deze B&B Vol Liefde-inhaker van PostNL komt als beste uit de (brieven)bus.
Vergeet 'hallo' en 'één biertje alsjeblieft': dít zijn de zinnen die je echt moet leren voordat je op vakantie naar het buitenland gaat.
Basta met die pasta.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu