Overslaan en naar de inhoud gaan

9 inhakers op B&B Vol Liefde waar Petra en Lieske ongetwijfeld om moeten gieren

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
B&B Vol Liefde

Waar Nederlanders op tv kijken naar B&B Vol Liefde, scrollen ze op social media door B&B Vol Inhakers. Nederlandse merken gaan al weken aan de haal met de snelle rondleiding van Illya, de gitzwarte kaascroissants van Jean-Paul, de 'subtiele' middelvinger van Rayisa en de 'authentieke' pasta carbonara van Bart. Om te voorkomen dat je door het onkruid de B&B niet meer ziet, staan hieronder een aantal inhakers op een rijtje.

Hema haakt nog sneller in op B&B Vol Liefde dan Illya een rondleiding geeft.

Jumbo is on fire en bakt wat kaascroissants volgens het authentieke recept van Jean-Paul.

B&B Vol Klussen versus B&B Vo- HAHAHA.

Lidl bereikt niet het dieptepunt, maar het hoogtepunt met deze inhaker op B&B Vol Liefde.

Albert Heijn wil Rayisa een handje helpen voor de volgende keer dat ze afscheid van iemand neemt.

Ook Ikea ziet die actie niet door de vingers.

Deze B&B Vol Liefde-inhaker van PostNL komt als beste uit de (brieven)bus.

Vergeet 'hallo' en 'één biertje alsjeblieft': dít zijn de zinnen die je echt moet leren voordat je op vakantie naar het buitenland gaat.

Basta met die pasta.

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in