Overslaan en naar de inhoud gaan

Fiat overweegt consolidatie

Fiat praat met zijn vier Europese creatieve netwerken over kostenbesparing en consolidatie van de accounts.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De autofabrikant wil besparen op de Europese reclamekosten na een moeilijk eerste halfjaar. Ook media en below the line worden herzien. Fiat heeft bureaus gevraagd met ideeën te komen, hoe geld te kunnen besparen. Vier bureaus werken voor Fiat, maar vooral D'Arcy en Leo Burnett hebben het leeuwendeel van het reclameaccount. Het Italiaanse Testa werkt lokaal voor Fiat, terwijl Red Cell (onderdeel van WPP) het pan-Europese creeatieve account van Alfa Romeo behandeld. Hoewel het media-account ook wordt herzien, heeft Fiat dat account al bij één bureau gestald: Starcom MediaVest. Het is volgens Brandrepublic onwaarschijnlijk dat het account verhuist.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in