De Staatsloterij kwam op het idee in het kader van haar zomercampagne The Big Holiday, die op 1 mei van start is gegaan. De ‘doop’ wordt gedaan door commercieel directeur van de Nederlandse Staatsloterij Pim Bomas en directeur marketing en verkoop van Transavia airlines Gerard Helming. ‘De Staatsloterij is het eerste bedrijf in Nederland dat vliegtuigreclame inzet als nieuw medium. The Big Holiday waarbij kopers van staatsloten mee kunnen doen aan de extra zomertrekking en de zomerzegelactie krijgen een bijbehorende spaarkaart in de vorm van een boardingpass’, aldus Bomas. Voor Transavia is het een manier om extra inkomsten te genereren.
Staatsloterij maakt reclame op Transavia-toestel
De Staatsloterij doopt komende maandag officieel haar eigen Transavia vliegtuig. Op de Boeing 737-800 prijkt aan weerszijden het bekende…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu