Albert Heijn scoort bonuspunten met zijn scherpe pen(ne) op Facebook

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

De scholen zijn weer begonnen en dat is voor Albert Heijn reden genoeg om aan de slag te gaan. Niet alleen om tientallen pallets frikandelbroodjes en energiedrank in te slaan, maar ook om te laten zien dat zij de marketingtrucjes wel doorhebben.

Ze hebben de webcaremedewerker even lekker vrij gelaten om helemaal los te gaan op Facebook en voor woordgrapjes kun je diegene blijkbaar altijd wakker bellen. Maar veel mensen kunnen het woordgrapje van Albert Heijn wel waarderen.

Albert Heijn maakt een woordgrap op Facebook die zo de schoolboeken in kan.


Veel mensen kunnen wel lachen om het grapje van Albert Heijn.

reactie op Appie
reactie op Appie

 

Scherp, Albert Heijn. Scherp.

tbs3


Maar sommigen zijn het hier niet mee eens en lijken de grap te willen verpesto.

tbs4

 

Voordat deze klant de grap heeft begrepen, is de houdbaarheidsdatum al Farfalle.

tbs5

 

Toch zijn er een hoop pubers die dit prima zouden vinden als lunch.
 

tbs 7

 

Met een beetje moeite pasta best.

tbs8


Na één dag heb je al zo veel penne uitgedeeld, dat je de Tagliatelle kwijt bent geraakt.

tbs9

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lianne Kleinjan.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie