Overslaan en naar de inhoud gaan

Jordi Hillenga: 'Bij Scapino kreeg ik de opdracht het imago te veranderen'

Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, vertelt Jordi Hillenga over de route naar zijn benoeming tot Future CMO of the Year.
jordi hillenga
Jordi Hillenga
jordi hillenga
Jordi Hillenga

Jordi Hillenga, sinds kort marketing- & formule-manager bij Ziengs Schoenen, ziet binnen retailmarketing de disciplines online en offline steeds meer met elkaar integreren. 'Jonge marketeers worden opgevoed met omnichannel, maar online en offline moeten ook samen succesvol worden. Je hebt een performance- en brandingkant; twee grote verschillen met hetzelfde doel, maar een andere aanpak. De toekomst zal uitwijzen hoe je beide teams in elkaars kracht kunt zetten.'

related partner content for mobile comes here

De masterclass van Hillenga (woensdag 13 september in Capital C) gaat onder meer over de route die hij heeft afgelegd tot Future CMO of the Year. 'Als marketingmanager van Scapino kreeg ik de opdracht het merk op de kaart te zetten en het imago te veranderen. Dat heb ik gedaan met onder meer een frisse blik op de samenstelling van het team. Daar ga ik de bezoekers van mijn masterclass in meenemen.'

Bekijk hier het volledige programma en meld je aan! 

Tabel Adformatie Connects 50
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in