Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn scoort bonuspunten met zijn scherpe pen(ne) op Facebook

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
woordgrap AH openingsbeeld
woordgrap AH openingsbeeld

De scholen zijn weer begonnen en dat is voor Albert Heijn reden genoeg om aan de slag te gaan. Niet alleen om tientallen pallets frikandelbroodjes en energiedrank in te slaan, maar ook om te laten zien dat zij de marketingtrucjes wel doorhebben.

related partner content for mobile comes here

Ze hebben de webcaremedewerker even lekker vrij gelaten om helemaal los te gaan op Facebook en voor woordgrapjes kun je diegene blijkbaar altijd wakker bellen. Maar veel mensen kunnen het woordgrapje van Albert Heijn wel waarderen.

Albert Heijn maakt een woordgrap op Facebook die zo de schoolboeken in kan.


Veel mensen kunnen wel lachen om het grapje van Albert Heijn.

reactie op Appie
reactie op Appie

 

Scherp, Albert Heijn. Scherp.

tbs3


Maar sommigen zijn het hier niet mee eens en lijken de grap te willen verpesto.

tbs4

 

Voordat deze klant de grap heeft begrepen, is de houdbaarheidsdatum al Farfalle.

tbs5

 

Toch zijn er een hoop pubers die dit prima zouden vinden als lunch.
 

tbs 7

 

Met een beetje moeite pasta best.

tbs8


Na één dag heb je al zo veel penne uitgedeeld, dat je de Tagliatelle kwijt bent geraakt.

tbs9

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lianne Kleinjan.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in