Overslaan en naar de inhoud gaan

Blendle houdt niet van PR-mensen, dus zoekt een journalist voor de wereldwijde PR

‘Bij PR moeten we meteen denken aan de duizenden zaaddodende persberichten’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Om eerlijk te zijn: wij houden niet zo van PR-mensen. We komen uit de journalistiek, en bij PR moeten we meteen denken aan de duizenden zaaddodende persberichten die destijds over ons uitgestort werden. Het lastige is dat we hier niet uit kunnen leggen wat we zo stom vinden en hoe we het zelf dan doen. Want als we dat vertellen kun je ons gewoon napraten.’

Slim zijn

En aan napraters is er geen behoefte, zo blijkt ook uit het profiel dat Blendle van zichzelf schetst. Het zoekt ook geen pr-manager of iets dergelijks, maar een &;internationale propagandabaas&;.  

Het gaat goed met de online kiosk lezen we, en internationale uitbreiding staat op de rol, de reden waarom er versterking nodig is. Uit de vacaturetekst: ‘Want hoe gaan honderden miljoenen Amerikanen/Brazilianen/Chinezen/Duitsers enzovoort van Blendle horen? In elk land beginnen we op 0 en moeten we met een relatief klein budget opboksen tegen andere bedrijven (denk aan Candy Crush).Wie niet (heel) rijk is moet slim zijn. En daarom hebben we jou nodig.’

PR-baas

Blendle vraagt om een ‘spin in het web’ die alle PR-medewerkers aanstuurt, ideeën verzint en successen in het ene land herhaalt in het andere. ‘Je zoekt een PR-baas voor dat land. Met jouw kennis van Blendle en zijn/haar kennis van het land zorgen jullie dat niemand de lancering van Blendle kan missen.’

Wie eraan voldoet, moet vooral schrijven, erg leuke baan tenslotte, met een klein nadeel toch; je behoort wel ineens tot de bij Blendle zo weinig geliefde groep van PR-mensen… 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in