BvA lanceert podcastserie Merkleiders over diversiteit & inclusie

De eerste aflevering, met Willem Verschuur (Louwman), is nu te beluisteren. De podcastserie is ontwikkeld door Airborne.

Willem Verschuur van Louwman Group is de eerste gast in Merkleiders

De Bond van Adverteerders presenteert een nieuwe podcastserie genaamd Merkleiders. De serie wordt gemaakt door de BvA-taskforce Diversiteit & Inclusie in samenwerking met audiobureau Airborne en The X Culture Club. Centraal in de podcast staat het onderwerp diversiteit & inclusie.

Henriette van Swinderen, directeur BvA: 'Met deze podcast willen we vakgenoten inspiratie bieden door merkleiders te laten vertellen hoe ze vanuit hun merkvisie en bedrijfsdoelstellingen bijdragen aan positieve gedragsverandering en een inclusieve samenleving.'

Van auto tot scootmobiel

Host van de podcast is radio-dj Sagid Carter. De eerste pilotversie met de titel ‘Van auto tot scootmobiel’ is inmiddels live, waarin Willem Verschuur, director innovation, digital & data bij Louwman Groep, onder meer vertelt hoe de sponsoring van paralympische sporters door Toyota (onderdeel van Louwman) bijdraagt aan een betere dienstverlening aan mensen met een beperking. Afhankelijk van het succes van de pilot, bepaalt de BvA de frequentie van de podcast.

De pilotversie is hier te beluisteren.

Nieuwe bestuursleden

Het gaat goed met de BvA, meldt de adverteerdersbond zelf. Recent werden drie nieuwe bestuursleden benoemd, te weten Nathalie Lam (Philips), Charlotte Zelders (ANWB) en Richard van Schaik (DLA Piper). Ook hebben het afgelopen halfjaar zestien organisaties zich aangemeld als nieuw BvA-lid, waaronder Aldi, HelloFresh en Karwei. Het ledenaantal staat hiermee op 125.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie